Handelsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra SNC ApS. Betingelserne gælder i alle tilfælde, hvor der ikke foreligger anden skriftlig aftale mellem dig, køber, og SNC ApS.

Generel information

SNC ApS er et sportsernæringsbrand med stort fokus på kvalitet og virkning.

Betaling

Hos SNC ApS godtager vi følgende betalingsformer:

Betalingskort, herunder Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron & MasterCard.

Der tages ikke gebyr ved mobilbetaling, ved kortbetaling betaler køber for kortgebyr. Beløbet vil først blive trukket fra din konto, når din vare er blevet afsendt fra vores lager.

Levering

Levering af varer fra SNC ApS anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Risikoen og ansvaret for varer købt hos SNC ApS overgår først til dig, som forbruger, på leveringstidspunktet. For at få din vare leveret skal du betale fragt. Fragten afhænger af pakkens vægt og størrelse.

Levering til Danmark

Fast pris: 29 kr. (uden omdeling)

Fortrydelsesret

Efter dansk lovgivning frafalder fortrydelsesretten ved køb af fødevarer (herunder kosttilskud).

Skulle der være fejl på en vare, eller modtager du en forkert vare, så står vi selvfølgelig indenfor alle udgifterne ved returnering, og vi sørger for at sende den korrekte varer afsted til dig igen.

Du har 14 dages fortrydelsesret på alle andre varer, udover fødevarer (herunder kosttilskud), og derved ret til at få dine penge tilbage.

Kontakt blot vores kundeservice på info@sncshop.dk senest 14 dage efter du har modtaget ordren for at få en gratis returlabel. Returnerer du varen ved køb af egen returlabel, vil vi ikke afholde udgiften.

Varer købt i en af vores butikker går ikke ind under samme returneringsregler. Der kan varen stadig returneres, hvis produktet er som nyt, og det er afleveret indenfor 14 dage. Der gives et tilgodebevis med, da det ikke er muligt at få penge retur der.

 

Reklamationsret (hvis der er noget galt med varen)

Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb. For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, som SNC ApS har deklareret på varen. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen derfor ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af varen eller anden uretmæssig adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Det er almindeligt at der skal reklameres indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Tommelfingerreglen er, at du skal reklamere indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, for reklamationen skal være rettidig. Vi sender en returlabel. Inden varen sendes retur, bedes du kontakte vores kundeservice på info@sncshop.dk, som også vil fremsende en returlabel til dig. Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

– Ordrenummer
– Navn
– Telefonnummer
– Grund til reklamation

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i original emballage og forsegling. Husk at få en kvittering for afsendelse, således at pakken kan spores via track and trace. Dette vil være dit eneste bevis for returnering af pakken. Vi dækker kun udgifter for returforsendelser, når pakken returneres med en af returlabel fra SNC ApS. Du kan kontakte vores kundeservice for at få udleveret denne.

Vores returadresse er: SNC ApS, Frederiksgade 25, 8000 Aarhus C

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@sncshop.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet – www.forbrug.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.